×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 243

گیت کنترل ورود و خروج پرسنل

گیت کنترل ورود و خروج پرسنل گیت کنترل ورود و خروج پرسنل
در یک مجموعه بزرگ کنترل عبور و مرور هایی که از ورودی مجموعه انجام می شود با نصب گیت کنترل تردد ورود و خروج انجام می شود.
وجود حراست در مجموعه بزرگ بسیار امر پسندیده و مفیدی است ولی آیا کنترل تک به تک افرادی که وارد یا خارج می شوند کار یک یا دو نفر است؟ فکر نمی کنید که شاید 10 نفر هم بعضا کم باشد؟
ایجاد محیطی امن یکی از کار های و مسئولیت های واحد حراست می باشد اما آیا در مجموعه هایی که بصورت چند شیفتی کار می کنند هم مشکلی در کنترل ورود و خروج وجود ندارد؟ هر نیروی حراست توانایی کار بصورت شیفتی دارد پس برای مجموعه های بزرگ باید برای هر شیفت کاری نیرو های دیگری هم استخدام کرد پس هزینه کنترل افراد بالا تر می رود.

دلایل استفاده از گیت ورود و خروج

هدف از کنترل ورودی مجموعه در مرحله اول ایجاد امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه می باشد، برای کنترل ورودی افراد باید بصورت فرد به فرد شناسایی شوند و علت مراجعه آنها در صورتی که ارباب رجوع باشند مشخص شود و در صورت نیاز بتوانند وارد مجموعه شوند. در مورد کنترل ورود و خروج پرسنل نیز باید گفت پرسنل بعد از شناسایی هنگام ورود و خروج باید زمان هر یک ثبت شود سپس بتوانند وارد یا خارج شوند.

کنترل ورود و خروج پرسنل با گیت

شخصی که از درب ورودی وارد مجموعه می شود با گذر از جلوی واحد حراست به گیت کنترل ورود و خروج میرسد که مسیر تردد را مسدود کرده است، در صورتی که فرد از پرسنل مجموعه باشد و قبلا مشخصات و اثر انگشت فرد در گیت تعریف شده باشد می تواند با گذاشتن انگشت خود روی حسگر اثر انگشت گیت و شناسایی شدن مسیر تردد توسط گیت باز شده و پرسنل می تواند  وارد مجموعه شود، در این حالت گیت بطور خودکار زمان ورود فرد را ثبت می کند.

کنترل ورود ارباب رجوع با استفاده از گیت

در صورتی که مراجعه کننده از پرسنل شرکت نبوده و ارباب رجوع باشد با زدن اثر انگشت خود گیت به دلیل عدم شناسایی صدای بوق هشدار داده و مسیر را برای وی باز نمی کند. حراست مجموعه از صدای بوق هشدار گیت متوجه شخص شده و بعد از پرس و جو از شخص در صورت نیاز می تواند فرد را با استفاده از کنترل از راه دور گیت ورود و خروج مسیر تردد گیت را باز کند تا فرد بتواند وارد مجموعه شود.

مزایای گیت کنترل تردد

دستگاه های زیادی برای استفاده واحد حراست وجود دارد، گیت کنترل تردد یکی از دستگاه های مورد نیاز برای کمک به بخش حراست در مجموعه ها می باشد. گیت تردد باعث صرفه جویی در زمان نیرو های حراست می شود یعنی جلوی کار کردن زیاد نیروهای حراست را می گیرد این به این معنی می باشد که تعداد کمی نیروی حراست نیاز می شود و هزینه های شرکت ها کاهش می یابد.
داشتن نیروی حراست وظیفه شناس بسیار خوب است ولی آیا کارایی انسان در طول زمان نمی تواند کم و زیاد شود؟ حتما بعضا امکان دارد که بر اثر خستگی امر کنترل ورودی نتواند بطور صحیح انجام شود یا اصلا نیروی حراست در مکان دیگر در حال تردد باشد و دقایقی نتواند در ورودی مجموعه باشد. این مشکل فقط به دست دستگاهی به نام گیت کنترل تردد حل می شود که همیار و همراه واحد حراست بوده و بصورت شبانه روزی به کار خود ادامه می دهد.

ایجاد نظم با گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد با ثبت زمان ورود و خروج پرسنل و گزارش آن به مدیران جهت کنترل زمان ورود و خروج آنها و ایجاد نظم در حضور به موقع آنها بسیار مفید و موثر می باشد. پرسنل با آگاهی از اینکه زمان حضور آنها به مدیران گزارش می شود دیگر خود را مجبور به حضور در زمان مشخص در شرکت می کنند.
زمان تاخیر در ورود یا خروج زود هنگام توسط گیت قابل محاسبه بوده و گزارش آن برای محاسبه حقوق و دستمزد به واحد کارگزینی قابل ارائه می باشد این یعنی با نصب گیت کنترل تردد همه کارمندان نسبت به حضور خود در مجموعه حساس می شوند تا کسر کاری وجود نداشته باشد که در میزان حقوق آنها اثر کند. ساعات کار و حضور به موقع در شرکت باعث مدیریت بهتر منابع انسانی شده و بهره وری مجموعه را بالا می برد.

تماس با ما

۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۴ - ۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۳ - ۰۲۱۸۸۱۰۱۶۵۰ .

عضویت در خبرنامه